Dbając o wysoką jakość świadczonych przez Nas usług, -(przeprowadzając je z najlepszą wiedzą i z wykorzystaniem najlepszych materiałów, sprzętu oraz osiągnięć współczesnej stomatologii)- ponosimy pełną odpowiedzialność za ich wykonanie. W związku z czym udzielamy Naszym Pacjentom gwarancji na wykonywane przez nas usługi.

GWARANCJA OBEJMUJE:

  • Wypełnienia zębów – 2 lata (wypełnienia przyszyjkowe 1 rok),
  • Wypełnienie zębów mlecznych – 6 miesięcy,
  • Pierwotne leczenie kanałowe – 2 lata,
  • Stałe uzupełnienia protetyczne (mosty, korony) – 2 lat, 
  • Ruchome uzupełnienia protetyczne (protezy częściowe, całkowite, szkieletowe) – 2 lata,
  • Oprotezowanie na implancie - 2 lata,
  • W przypadku bruksizmu brak gwarancji.

Warunkiem pełnej gwarancji są regularne wizyty kontrolne, odbywające się w półrocznych odstępach lub według indywidualnie ustalonego harmonogramu. Warunkiem koniecznym jest także utrzymywanie stanu higieny jamy ustnej zgodnie z zaleceniami lekarza stomatologa lub higienistki stomatologicznej.

Gwarancja nie obejmuje:

  1. Prac protetycznych nieodebranych przez pacjenta w terminie wyznaczonym przez lekarza stomatologa,
  2. Prac tymczasowych – protezy natychmiastowe, korony i mosty tymczasowe,
  3. Prac, które  zostały wykonane na wyraźne życzenie pacjenta,
  4. Pierwotnego leczenia endodontycznego przy współistnieniu czynników pogarszających rokowanie (np. zmiany okołowierzchołkowe),
  5. Ponownego leczenia endodontycznego (rewizja, reendo),
  6. Prac protetycznych oddanych Pacjentowi przy współistnieniu innych braków zębowych, które nie zostały uzupełnione w przeciągu 3 miesiecy.
  7. Jeśli bezpośrednio po wypełnieniu zęba okazuje się konieczne przeprowadzenie leczenia kanałowego, wtedy wypełnienie wykonywane jest ponowanie w ramach gwarancji, natomiast Pacjent ponosi koszty leczenia kanałowego.

Nie podlegają gwarancji uszkodzenia w wyniku:

  1. Samodzielnie naprawianych prac protetycznych (np. samodzielne klejenie, odkształcenie).
  2. Wykonanie korekt, naprawy lub zmiany w innych gabinetach stomatologicznych.
  3. Niedostatecznej higieny jamy ustnej.
  4. Urazów mechanicznych.
  5. Naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu.
  6. Nieprzestrzegania zaleceń lekarza oraz niestawienie się na wizytach kontrolnych.
  7. Istniejącego schorzenia mającego niekorzystny wpływ na układ żujący (np. cukrzyca, osteoporoza, padaczka, stany po leczeniu chemio- i radioterapii. W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości będącej wynikiem leczenia stomatologicznego Pacjent zobowiązany jest niezwłocznie do osobistego zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od momentu wystąpienia problemu.