Dbając o wysoką jakość świadczonych przez Nas usług, -(przeprowadzając je z najlepszą wiedzą i z wykorzystaniem najlepszych materiałów, sprzętu oraz osiągnięć współczesnej stomatologii)- ponosimy pełną odpowiedzialność za ich wykonanie. W związku z czym udzielamy Naszym Pacjentom gwarancji na wykonywane przez nas usługi.
GWARANCJA OBEJMUJE:
- Wypełnienia zębów – 2 lata (wypełnienia przyszyjkowe 1 rok),
- Wypełnienie zębów mlecznych – 6 miesięcy,
- Pierwotne leczenie kanałowe – 2 lata,
- Stałe uzupełnienia protetyczne (mosty, korony) – 2 lat,
- Ruchome uzupełnienia protetyczne (protezy częściowe, całkowite, szkieletowe) – 2 lata,
- Oprotezowanie na implancie - 2 lata,
- W przypadku bruksizmu brak gwarancji.
Warunkiem pełnej gwarancji są regularne wizyty kontrolne, odbywające się w półrocznych odstępach lub według indywidualnie ustalonego harmonogramu. Warunkiem koniecznym jest także utrzymywanie stanu higieny jamy ustnej zgodnie z zaleceniami lekarza stomatologa lub higienistki stomatologicznej.
Gwarancja nie obejmuje:
- Prac protetycznych nieodebranych przez pacjenta w terminie wyznaczonym przez lekarza stomatologa,
- Prac tymczasowych – protezy natychmiastowe, korony i mosty tymczasowe,
- Prac, które zostały wykonane na wyraźne życzenie pacjenta,
- Pierwotnego leczenia endodontycznego przy współistnieniu czynników pogarszających rokowanie (np. zmiany okołowierzchołkowe),
- Ponownego leczenia endodontycznego (rewizja, reendo),
- Prac protetycznych oddanych Pacjentowi przy współistnieniu innych braków zębowych, które nie zostały uzupełnione w przeciągu 3 miesiecy.
- Jeśli bezpośrednio po wypełnieniu zęba okazuje się konieczne przeprowadzenie leczenia kanałowego, wtedy wypełnienie wykonywane jest ponowanie w ramach gwarancji, natomiast Pacjent ponosi koszty leczenia kanałowego.
Nie podlegają gwarancji uszkodzenia w wyniku:
- Samodzielnie naprawianych prac protetycznych (np. samodzielne klejenie, odkształcenie).
- Wykonanie korekt, naprawy lub zmiany w innych gabinetach stomatologicznych.
- Niedostatecznej higieny jamy ustnej.
- Urazów mechanicznych.
- Naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu.
- Nieprzestrzegania zaleceń lekarza oraz niestawienie się na wizytach kontrolnych.
- Istniejącego schorzenia mającego niekorzystny wpływ na układ żujący (np. cukrzyca, osteoporoza, padaczka, stany po leczeniu chemio- i radioterapii. W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości będącej wynikiem leczenia stomatologicznego Pacjent zobowiązany jest niezwłocznie do osobistego zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od momentu wystąpienia problemu.